אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

כנס הרוקדים העיווריםורד מנשרי יוני 2008 
ביום שלישי ה-24/6/08 התקיים בחולון הכנס הראשון לרוקדים עיוורים.
הכנס הופק על ידי זוהר ברטל מדריכת ריקודי עם לעיוורים וכבדי ראיה.
ארגון הרוקדים סייע לזוהר בפרסום הכנס ונציגיו הרי כוריאל , איתן שמידט ואנוכי אף נטלנו בו חלק בהשתתפות פעילה כגוף המייצג את הרוקדים ובכללם העיוורים.
האמת- הופתעתי!
משהגעתי בשעה היעודה כבר המה המקום מפה לפה. הגיעו קבוצות רוקדים מראשון, חולון וחיפה ועימם חברים, בני משפחה ורוקדים מתנדבים. מפיקת האירוע לא שיוותה בנפשה היענות שכזו של ציבור חובבי המחול העממי ואוהדי המחוללים העיוורים. האולם היה צר מלהכיל את ההמונים והמזגן המופתע מכמויות הנוכחים שנזקקו לשירותיו לא הצליח לעמוד במשימה מאתגרת זו.
הנ"ל מתגמד נוכח ההתרגשות, האושר והשמחה של הרוקדים העיוורים שניכרו בכל דרך ביטוי אפשרית, מאחר שזו להם הפעם הראשונה בה הם זוכים להתכנסות שכזו לכבודם.
בכנס נישאו ברכות לרוקדים העיוורים, נאמרו דברי תודה והוקרה לזוהר ולדני על פועלם המבורך, אורגנה שירה בציבור והוגש כיבוד ביתי עשיר. גולת הכותרת היתה כאשר כל קבוצות הרוקדים קמו כאיש אחד, אחזו ידים ורקדו יחד בסיוע בני משפחותיהם, חבריהם וכמובן רוקדים מתנדבים שגויסו במיוחד לאירוע זה וצוותו מבעוד מועד (כל מלווה לעיוור).
הערב תם כשכולם הניחו ידיהם האחד על כתפי רעהו במעגל ונעו חבוקים לצלילי השיר "חברים": מכל החברים שלי קיבלתי את הטוב... כמה סמלי!!!

את האירוע כיבדו בנוכחותם מספר מרקידים (נוגה ודני בן שלום, מישאל ברזילי, משה תלם, אייל קרבלניק, ישראל עמרני), עו"ד דב גופר, נציגי ארגון הרוקדים (ובכללם גם איתן שמידט שאף נשא דברים וברך את העיוורים והעושים במלאכה), מתנדבים מקרב הרוקדים (וגם חברי פורום מקסימים שהיה כיף לפגוש) ועוד רבים.
והכי חשוב- כל הכבוד לזוהר ברטל על הפקת האירוע המוצלח ולזוהר ברטל ולדני נווה על מפעלם המבורך למען הרוקדים העיוורים!
ראויים לציון מיוחד המתנדבים מקרב ציבור הרוקדים שליוו את העיוורים באופן צמוד וסייעו להם מרגע תחילת המפגש ועד לסיומו. אני סמוכה ובטוחה כי התרומה בין העיוורים למתנדבים היתה הדדית.
יישר כוח ותודה בשם ארגון הרוקדים,
ורד מנשרי.





לכתבה זו נרשמו 9 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות