אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

לאן נעלמו המרקידים?רוקדים ישראלי 11.12.11 
איך מרקיד "טוב" פועל והופך למרקיד "יחיד".
  1. יקים מנגנון של קבוצת אנשים, תומכים, מעודדים ומעריצים ויעמוד בראשו.
  2. יפעיל מנגנון באמצעות קבוצת אנשים זו לכל מטרה, בתנאי שבכל מקרה כל אחד מחברי הקבוצה ירוויח משהו מכך או לפחות ירגיש כי הוא מרוויח.
  3. יגרום לחברי הקבוצה להיות נאמנים לו באמצעים שונים: הטבות, מחמאות וקידום כל אחד מהם כפי יכולתו. יתר המעריצים יהיו נאמנים למרקיד.
  4. שאר המרקידים יהיו חייבים לזכור מי עומד בראש. המרקיד חייב להיות חכם מחברי הקבוצה. לא ייבחרו אנשים חכמים במיוחד כיוון שעלולים בשלב מסוים להתעלות עליו ואף להבין את דרך פעולתו.
  5. המרקיד יגרום למנגנון שלו להיות פופולרי ולהתחבב על אנשים רבים ככל האפשר, באמצעות הענקת הטבות, מילה טובה או אפילו חיוך. המרקיד יפעיל את קיסמו האישי בכל הזדמנות אפשרית כדי לצבור עוד ועוד אוהדים ואוהדות, אין חשיבות באיזו דרך. הבסיס יהיה - שמחה בהרקדותיו.
  6. המרקיד יחבר, אם ביכולתו, כמה שיותר ריקודים וידאג להפיץ ריקודיו באמצעות כל הכפופים לו. המטרה - שיהיו רשומים על שמו כמה שיותר ריקודים.
  7. המרקיד יארגן וייזום כמה שיותר ארועים, וחשוב - גדולים, בשיתוף כל הסובבים אותו, תוך שהוא מנצל את כוחו, השפעתו ורצונם של האחרים להיות בקרבתו. כל זאת לשם הפעלת כל המנגנון לכיוון אותו ירצה "בשיתוף" עימם.
  8. יפעל לקידום האינטרסים שלו תוך חבירה לפוליטיקאים, לאנשי רשויות או בעלי השפעה, וינצל אותם בבוא העת. כל אדם בעל עמדה שיוזמן להרקדותיו יהפוך לתומך אפשרי.
  9. יפעל כנגד כל גורם חיצוני שיפעל נגדו, מרקיד אחר או גוף כלשהו וזאת תוך הפעלת חברי הקבוצה הנאמנים לו תמיד. לעולם חבר בקבוצתו לא יצא נגדו והמרקיד ידאג באמצעים שונים כי גם אלו שאינם בקבוצתו יביטו משתהים במתרחש ותו לא!
  10. יוזמה ושוב יוזמה! ינצל היטב את כוחו ומעמדו כראש המנגנון לטובתו, באמצעות הפעלת כל החברים בקבוצתו תוך שהם משוכנעים כי לטובתם הם עוסקים או אפילו ל"מטרות נעלות" מסוימות. ידאג שגם התומכים בו לא יבינו כי בסופו של דבר יצא שכרם בהפסדם.
  11. המרקיד יגיע לעמדות כוח והשפעה בארגונים הקשורים לריקודי העם וימנה בהם כמה שיותר מאנשי שלומו.
  12. המרקיד יחשוב תמיד 2 צעדים קדימה כך שלא יבצע אפילו פעולה אחת, מבלי שידע כי יפיק ממנה תועלת בעתיד.
  13. בעסקים כמו בעסקים. מי שחזק - מנצח. מי שבוגד - נמחק. מי שחלש - מנוצל. מי שטיפש- מובל.

ולסיכום:
אם המנגנון של המרקיד ה"טוב" יהיה פרוש היטב בכל הארץ, הוא ישתלט על כל ההרקדות הקיימות ויבלע לתוכו את כל הרוקדים שיחפשו את ההרקדות הגדולות, אשר להן יתרונות רבים וידועים. הוא ימשיך ויבנה עצמו תוך דריסת כל המרקידים אשר אינם בחסותו ודילול ההרקדות הקטנות שבחסותו. כאשר מרקיד אחר לא יהווה עבורו איום, יוכל גם הוא לעבוד תחת חסותו.

זהו, חברים יקרים, תרחיש אפשרי בהחלט בעתיד הקרוב ביותר. שלא תגידו שלא שיתפנו!


לכתבה זו נרשמה תגובה אחתלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות