שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: עמדת ארגון הרוקדים בעניין מחיר הכניסה להרקדות

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

בימים אלה הגיע אלינו מידע על כוונה מצד חלק מהמרקידים להעלות את מחירי הכניסה להרקדות.
כך למשל, בפורום ריקודי עם ב"תפוז" פורסמה ידיעה על הכוונה להעלות מחירים (בלון ניסוי של מאן דהוא) והיא זכתה לביקורת נוקבת ולהתנגדות מקיר לקיר מצד כל הרוקדים הכותבים בפורום שהתנגדו להעלאת מחיר בתקופה בה אנו מצויים.
ערכנו השוואה בין עליית מדד המחירים לצרכן לבין העלאות המחיר בהרקדות במשך השנים והגענו למסקנה כי המחיר הנהוג כיום של 25 ₪ עדיין גבוה ממה שהיה אמור להיות - אילו הייתה התאמה בין עליית מדד המחירים לבין מחירי ההרקדות.
מאחר שהשכר אינו עולה בהצמדה מלאה לעליית מדד המחירים לצרכן (אלא באופן חלקי בלבד), הנטל על אלה אשר הפרוטה אינה מצויה בכיסם בשפע כבד אף יותר. עבור רוקד ממוצע המשתתף ב2-3 הרקדות בשבוע, מדובר (במחיר הנוכחי) בהוצאה שנתית של למעלה מ-4000 ₪, זאת מבלי לקחת בחשבון הוצאות נוספות, כגון דלק וכו'.
לדעתנו, גם אילו הייתה הצדקה כלכלית להעלות את המחיר, צריך היה לגלות רגישות בתקופה זו ולהתחשב בחברים אשר פוטרו במהלך השנה האחרונה והצטרפו למעגל האבטלה ובאחרים שידם אינה משגת.
אנחנו מעריכים את המרקידים המשקיעים מעצמם ומזמנם ואת זכותם להתפרנס בכבוד. עם זאת, אנו פונים לכל מרקיד ומרקיד שיש בכוונתו להעלות את מחיר הכניסה להרקדותיו וקוראים להקפיא בשלב הזה את נושא העלאת המחיר (אם יש אכן כוונה כזאת) ולדחות אותה לפרק זמן נוסף, עד אשר המצב הכלכלי ישתפר ויהיה קל יותר לרוקדים לשאת במעמסה הזאת. אל לנו לשכוח שאין מדובר בתחביב אליטיסטי לעשירים בלבד, אלא בתחביב עממי שאנו מעוניינים לשמרו ולטפחו בקרב כל שכבות האוכלוסיה. ככזה הוא אמור להתקיים במחיר עממי, ואולי אף בחינם (במימון הרשויות המקומיות).
אנו פונים לכל הרוקדים ומבקשים מכם לגלות צרכנות נבונה- ובעיקר להתחשב בחברים אשר העלאת המחיר תפגע בהם, להעדיף בבירור הרקדות בהן המחיר אינו עולה ולידע את המרקיד על כך.
בהזדמנות הזאת אנו רוצים לאחל שנה טובה לרוקדים, למרקידים, לבני המשפחות ולכל בית ישראל.