שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: סקר ריקודים - מאחורי הקלעים

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

סקר ריקודים חדש הושק באתר ארגון הרוקדים. בימים הקרובים מן הסתם נשמע על כך רבות, נדסקס, נשאל, נברר, נתעדכן, נגיע אל רבים מכם, הרוקדים והמרקידים ונבקש מכם להתחבר לאתר, להיכנס למערכת ההצבעה המשוכללת ולסמן כל ריקוד שתחשבו לנכון שהוא ראוי להירקד בחוגים לריקודי עם. אני רוצה לקחת אתכם קצת אל מאחורי הקלעים, אל הישיבות האינסופיות שנערכו בשנה האחרונה, רובן סוערות וארוכות, אל הדיונים האינסופיים, אל הבירורים, איסוף האינפורמציה הרבה, התשאולים, התחקורים, הטלפונים, החששות, ההתלבטויות האישיות, התהיות כיצד להתמודד עם פרויקט בסדר גודל כזה. כיצד להגדיר נכון את מטרתנו, איך בכלל לגשת לביצוע פרויקט בסדר גודל כזה.

נושא חשוב מאד על סדר היום של ארגון הרוקדים הינו שימור מורשת ריקודי העם והנחלתה לדורות הבאים, זאת תוך שמירה על איכות וכמות ריקודי העם. במילים פשוטות, שאתה, את ואני, נוכל להגיע לכל הרקדה בארץ או בחו"ל ולהכיר אחוז מסוים מהרפרטואר הבסיסי הנרקד שם. אז מהיכן מתחילים? ייטיבו ויספרו זאת טוב ממני החברים של ועדת מורשת ריקודים. חשבתם שפשוט לקבל החלטות? על כל קוצו של יוד נלחמו חברים לשכנע זה את זה בדרך מחשבתם. אילו היה מישהו צופה בהם בעת הדיונים הסוערים, היה נדהם מעוצמת החשיבות של ריקודי העם לחברים אלה ומהמקום היקר שנושא זה תופס בליבם.

חברי עמותת ארגון הרוקדים השקיעו במשך כל השנה האחרונה זמן רב ויקר בנושא זה, וכן בנושאים אחרים העומדים על הפרק, בדיונים ארוכים ורבים של ארגון הרוקדים. כל החלטה שקשורה למערכת ההצבעה נבדקה, נשקלה ונבדקה שוב, על ידי החברים כולם. מערכת ההצבעה הנפלאה, כמו גם מנוע חיפוש ההרקדות, מערכת הטוקבקים וממשק הניהול תוכנתו ונבנו על ידי דני גילאור הוא "דני יש רק אחד".

אני באופן אישי הרגשתי כיצד אני הולכת ונסחפת עמוק לתוך נושא זה. בתחילה, בהחלט עם חששות רבים. רשימת ריקודים? סקר? מה יקרה? מה יהיה? מי יצביע? מי יחליט מי יצביע? מליון שאלות. שמחה לספר, שהיום אני מרגישה בטוחה בצעד שאנו עושים. החששות חלפו מיד עם פרסום התוצאות של ההצבעות הראשונות. הנה מערכת ההצבעות עובדת, נכנסים רוקדים וגם מרקידים ומצביעים, יהיה פרי לעמלנו. מה שמחזיר אותנו לשאלה, אילו ריקודים ראויים לדעתכם להירקד בחוגים לריקודי-עם? היכנסו, התחברו/הירשמו לאתר, הצביעו והשפיעו!