שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: פסטיבל חול כרמיאל, סיכומים ותודות

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

לא חברים, אין זו טעות בשם הפסטיבל אלא שיבוש מכוון, שכן פסטיבל מחול כרמיאל 2008 נחרט בזיכרון המשתתפים עם אפיון מזהה של פיזור החול במגרשי ההרקדה, נושא זה הפך לשיחת היום בפסטיבל בפי כל.
ארגון הרוקדים מודה ומוקיר את שיתוף הפעולה עם:

ראש העיר מר עדי אלדר,
מנכ"ל הפסטיבל מר אהרון סלומון,
יו"ר עמותת הפסטיבל מר כרמי שלום.

במפגש מוקדם יזום עימם, היבענו את תודתנו על פעילותם למען הפסטיבל, הענקנו להם תעודות הוקרה והערכה בגין הנ"ל, היגשנו להם דו"ח ממצה על צרכי הרוקדים ורווחתם והיבענו נכונות ארגון הרוקדים לסייע בעשייה לשיפור רווחת הרוקדים.
מן הראוי לציין ולהדגיש כי התקבלנו בזרועות פתוחות וזכינו לשיתוף פעולה מרשים לאורך הדרך.

נושאים שזכו לטיפול במסגרת פסטיבל 2008:

טיפול במשטחי ההרקדות החיצוניים (פיזור חול, סגירת פתחים).
שיפור הצללת מגרש הגלגיליות (עדין לא במידה מספקת).
הוספת תאי שירותים בנויים והתייחסות לשמירה על ניקיונם.
הצבת מאווררי ענק במשטחי ההרקדות הפתוחים על גבי במות עץ.
הקמת עמדת מודיעין לשירות באי הפסטיבל.

ארגון הרוקדים סייע להנהלת הפסטיבל בחלוקה מוקדמת של פליירים של ההרקדות ברחבי בארץ, בפיזור החול במגרשי ההרקדות, בהקמה ואיוש של עמדת המודיעין.
ארגון הרוקדים שב ומודה לראש העיר מר עדי אלדר, למנכ"ל הפסטיבל מר אהרון סלומון ולעוזרו מר אלי אבוד על שיתוף הפעולה המרשים וצופה לעתיד של המשך פעולה פורה.
הוקרה ותודות נוספות:
תחילה מבקשים אנו להודות לציבור הפעילים והמתנדבים שסייעו לחברי ארגון הרוקדים בביצוע המשימות, עזרתם לא תסולא בפז. ללא הסיוע הנ"ל ודאי לא היינו מצליחים לממש את הדברים ולהביאם לכלל ביצוע כה מוצלח, תודה לכם חברים יקרים מקרב לב ואנו נשמח להמשך שיתוף פעולה פורה בעתיד.
ראויים לתודה והוקרה ציבור המרקידים המתנדבים שהשקיעו מזמנם ומרצם על מנת לקיים את ההרקדות והמופעים, יאמר לזכותם כי פירגנו לארגון הרוקדים על השיפורים שבוצעו ביוזמת ארגון הרוקדים ועשו מאמץ שלא לחזור ולטחון ריקודים פעם אחר פעם. בנושא האחרון עדין יש מקום לשיפורים.

דברי סיכום:
למרות כל האמור לעיל, ידוע לכולנו כי עדין לא הכל מושלם וטרם היגענו למנוחה ולנחלה, עבודה רבה לפנינו. אנו צופים קדימה להמשך פעילות בנושא השיפורים תוך שיתוף פעולה הדוק בין כל הגורמים התורמים לפסטיבל קרי: עירית כרמיאל, הנהלת הפסטיבל, ארגון המרקידים וכמובן ארגון הרוקדים הנרתם למשימה זו בכל מאודו.

נשמח לקבל פניות, הצעות והערות של רוקדים בכל נושא רלוונטי הקשור בפסטיבל, אנו מתחייבים לבחון כל נקודה שתועלה, להתייחס אליה בצורה ראויה ולבחון את ישימות האפשרויות לשיפורה. כמו כן נשמח לקבל גם מחמאות, חיזוקים ודברי הוקרה.
למותר לציין כי כל אחד ואחת שיחפוץ להושיט יד ולסייע לנו יתקבל בברכה וישובץ לעשיה בתחום רצונותיו ויכולותיו שכן המלאכה מרובה והידים קצרות מלהכיל את היריעה.
ניתן לפנות אלינו במייל info@harokdim.org.

להתראות לכולם הפסטיבל כרמיאל 2009.