שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: דברי היור החדש של ארגון הרוקדים

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

לכל הרוקדים שלום,
באסיפת חברי עמותת הרוקדים מתאריך 26 ליולי 2020 נבחרתי ליו"ר עמותת ארגון הרוקדים ואחליף את עדי חבד, מי שהיה הרוח החיה בהקמת הארגון ועמד בראש העמותה מאז היווסדה לפני כ - 13 שנים. ארגון הרוקדים לא היה קם אילולא היוזמה, הדחיפה וההתמדה של עדי חבד. עדי אמנם משוחרר לבקשתו מתפקיד היו"ר, עם זאת, הארגון ימשיך ליהנות מעצותיו הנבונות ומהירתמותו למשימות על פי הצורך, ועל כך תודתנו העמוקה.
ארגון הרוקדים, כאמור, הוקם לפני כ- 13 שנים בעקבות עליות תכופות של מחירי הכניסה להרקדות. ואכן, לאחר פרק זמן קצר בו המחיר היה 27 ש"ח לכניסה להרקדה, התייצב המחיר על סך 30 ש"ח ושמר על רמה זו במשך 12 השנים הבאות. לאחרונה שוב החלה עליית מחירים (ל- 32 ש"ח ובחלק מההרקדות אף ל- 35 ש"ח).

אני משוכנע שהתמתנות עליית המחירים מאז הקמת ארגון הרוקדים נזקפת לעצם הקמתו ולהבנה שלא ניתן להתייחס לרוקדים כאל קהל שבוי. בפרטי ההרקדות שאנו מפרסמים נכללות הרקדות במחירים הנמוכים מ - 30 ש"ח וכן הרקדות חינמיות וכל זאת כדי להנגיש לרוקדים את האופציה לבחור בהרקדות גם על פי מחירן.
לצד פעולותינו בנושאים שונים אנו מפעילים את רדיו הרוקדים וממליצים לרוקדים להאזין לשידורינו המגוונים ולמוסיקה המוכרת והאהובה של ריקודי עם המשודרת 24 שעות ביממה.

אנו ממשיכים לפעול במרץ להשגת מטרות ארגון הרוקדים כפי שהוגדרו עם הקמתו.

בברכה,

צוריאל עסיס יו"ר עמותת ארגון הרוקדים