שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: ברכת יושב ראש ארגון הרוקדים לפסח

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

חג שמח לחבריי הרוקדים,

אז מה חדש בארגון הרוקדים?

  1. תחנת רדיו אינטרנטית חדשה "רדיו הרוקדים".

    במסגרת שיפור השירות אותו אנו מעניקים לרוקדים ולמרקידים – החלטנו להקים תחנת רדיו אינטרנטית אשר תשדר מוסיקה לריקודי עם וכן מידע נוסף הנוגע לתחביב אותו כולנו מאוד אוהבים.
    בימים אלה החלנו בשידורי ניסיון (להם ניתן להאזין בקישור שיפורט בהמשך). בחלקם מושמעת מוסיקה של ריקודי עם באופן רנדומלי ובחלקם מונחים על ידי שדרים מתנדבים, אשר "משוחחים" עם המאזינים בשידור חי ונענים לבקשותיהם באמצעות צ'ט שהותקן למטרה הזאת.
    בשידורים נשתדל לשלב פינות מיוחדות, ראיונות עם מרקידים ויוצרים, מידע על אירועים ופסטיבלים, שיחות עם רוקדים, המלצה על הרקדות ועוד כהנה.
    בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לחבריי בארגון הרוקדים, לשדרים ולכל המתנדבים המשקיעים מעצמם על חשבון שעות השינה ועושים כל שביכולתם לספק לכולנו שירות איכותי. קישור לרדיו כאן

  2. פתחנו עצומת מחאה נגד עליית מחירי כניסה להרקדות ריקודי-עם.

    לאחרונה קיבלנו פניות מרוקדים רבים ברחבי הארץ על העלאות מחיר חריגות (מעבר למוצדק על פי מדד המחירים לצרכן ) במקומות שונים וביקשו כי נפעל ונתערב בעניין.
    החלטנו להוביל עצומה בה יוכלו הרוקדים להביע את מורת רוחם מהעלאת מחיר שאינה מוצדקת, שתגרום בסופו של דבר לפרישה מלאה או חלקית של חלק מהרוקדים.
    היכולת שלנו לפעול בנושא זה באה מהתמיכה אותה נקבל מכם הרוקדים, שכן אתם מהווים את מוקד הכח שלנו ומכם אנו שואבים את העידוד להמשיך ולפעול בהתנדבות מלאה בנושאים שונים, כמו גם בנושא זה.
    חשוב מאד שכל אחד מכם יחתום על העצומה וכן בקשו לעשות מכל מחבריכם הרוקדים לחתום.
    קישור לעצומה כאן

  3. חג שמח!

    בפרוס חג החירות הבא עלינו לטובה, אני רוצה לברך אתכם ואת בני משפחותיכם ולאחל לכולכם ולכל בית ישראל שנה טובה ומאושרת, שנה של עשייה, שנה בה יתגשמו כל חלומותינו ומשאלות לבנו, שנה של בריאות טובה שתאפשר לנו להמשיך ולרקוד עד כלות!


    אנא הפיצו לכל חבריכם הרוקדים ושתפו בפייסבוק.

שיהיה לנו חג פסח כשר ושמח,
עדי חבד, יו"ר ארגון הרוקדים
בשם חברי ארגון הרוקדים