אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

מה חדש בפורומים? סיכום חודש מאי 2010 גבעה תלולה 28.5.10 
אז מה היה לנו?

הרקדות מיוחדותלשבועות נמשכו לאורך כל השבוע: הרבה לבן, גבינות, יין וריקודים...
טבלה ידידותית, מפורטת של הרקדות לשבועות פורסמה באתר ארגון הרוקדים בעזרתו של דרור שלום.
הרקדת שבועות מיוחדת התקיימה בכפר הירוק בניצוחו של גדי ביטון, אשר בלחץ הרוקדים היתה חינמית. (ואולי בגלל זה גם צפופה...). לפי הדיווחים היתה הרקדה מאורגנת, שמחה ורועשת, מלווה בהופעות של זמרים. פירוט מלווה בתמונות מאת איריס נמצא באתר של גדי ביטון.
לחצו כאן

החודש התקיים פסטיבל מיוחד ומרגש בפארק הרצליה, כנס של רוקדים על כסאות גלגלים. 7 להקות על גלגלים הופיעו מול קהל רב שהורכב מבני משפחות הרוקדים, רוקדי ריקודי עם מכל רחבי הארץ וסתם קהל שכובד בהופעה של קובי אפללו... הערב הסתיים בהרקדה חופשית של אבי פרץ. הקהל הצביע ברגלים והגיע בהמוניו לפארק. לפי כל הדיווחים היה מרגש ומאורגן למופת. דיווח מלא באתר ארגון הרוקדים מאת עדי, ורד ועטרה.
לחצו כאן

הרקדה לא שגרתית התקיימה בבית החולים תל השומר לכבוד רוקד ותיק שחלה במחלה ממארת. ביוזמת המרקיד שמעון מרדכי הגיעו רוקדים ללובי של בית החולים "תל השומר" וקיימו הרקדה מיוחדת במינה ומרגשת עד דמעות. הרוקד מקס, ישוב בכסא גלגלים, צפה בנעשה בהתרגשות ומדי פעם אף קם והצטרף למעגל לריקודים שהוא כה אוהב. החלמה מלאה למקס!
לחצו כאן

שאלות שקשורות לריקודי עם הועלו בפורום תפוז : האם זה אפשרי לחזור לרקוד אחרי הפסקה של שנים? והתשובה: אפשרי, אבל בקצב המהיר של חיבור הריקודים החדשים צריך להתחיל בהרקדות מתחילים ... ומנגד נשאלה השאלה: האם רוקדים מכורים מסוגלים להפסיק לרקוד לאחר שנים של התמכרות? האם הגיע הזמן לתלות את נעלי הריקוד? עדה איסט, שלא אחת לא היססה לעמוד על שלה גם בכתיבה וגם במעשה, מרגישה שהגיעה העת לקחת לעצמה פסק זמן, קצר או ארוך, גם מההרקדות וגם מהכתיבה בפורומים... הרחבה והפורום לא יהיו אותו הדבר בלעדיה, אבל יש לי הרגשה שאנחנו עוד נשמע ממנה...
כולם מאחלים לה דרך צלחה! לחצו כאן

האם אפשר להעלות ביקורת בפורום תפוז נגד הרקדה מסוימת? בשם מלא או בעילום שם? האם הביקורת היא לגיטימית או שיש חשש שתנוצל לפגיעה במדריך?
ההרקדה של רפי זיו בנס ציונה מסתמנת כהרקדה מוצלחת ורבת משתתפים... האם אפשר להעלות טענות במטרה לשפר את ההרקדה וכן לבקש מהמרקידים בהזדמנות זו לשפר את דרך הלימוד? בקשת הרוקדים היתה ללמד ריקוד חדש לפחות פעמיים, להשאיר את הריקוד במשך מספר הרקדות תוך כדי הדגמתו ואז לדלל את הופעתו ברחבה... ההמשך כנראה יבוא...

כמובן שהחודש נחשפנו לריקודים חדשים כמו הריקוד של דליה לוי (מקטובי) "מי שמאמין" שהתקבל באהבה רבה, "את לי הבית" של גדי ביטון, "הלילה יש חגיגה" של ירון מליחי, "שפתון אדום" של חיים אוחיון. כל אלה ועוד בפורום ברבור, מאת יאיר גרינשטיין.
לחצו כאן

ומה חדש "בהורתנו"?בהורתנו כרגיל מדברים על הכל- על הקיץ ועל מלפפונים ומה שביניהם........כן, גם על מה נלמד חדש בהרקדות....כל הרקדה והרפרטואר שלה! אז מה יהיה? איך אפשר לגשר בין כל ההרקדות ולאפשר לרוקד מרעננה להרגיש בבית גם בבאר שבע? והשאלה הנצחית - האם הקשר בין בני הזוג בהרקדות הוא קשר קוולנטי או קשר אלקטרונים בלבד...( קשר חזק בל יינתק או שמא יש אפשרות גם לחילופי זוגות ).
לחצו כאן

ברכות לאתר "במחולות" שחזר לפעילות ולחידה השבועית בענין ריקודי עם.

ומה עוד היה לנו???

שונות:
הטיול לאילת עם רפי זיו
מרתון החלומות של איילת ואייל לוי - חלום שקורם עור וגידים כבר בפעם השלישית...
מרתון חמישי נשי לנשים בלבד: ערב מיוחד של ריקודים עם תוכן, פרי פיתוחה של "שוגר שוגר".
הרקדה חדשה בסגנון שונה ביחד: 4 מדריכים מוכשרים פתחו הרקדה המנסה לישם את בקשות הרוקדים כפי שהועלו בפורומים השונים... הרקדה בעלת אתר המאפשר קבלת בקשות מהרוקדים ועוד... בהצלחה להרקדת "ביחד" של הבוקאים והבכרים!
לחצו כאן

ומה יהיה לנו בחודש הקרוב?
הרבה מרתונים:
רוח נעורים של שגיא עזרן בסוף החודש בגבעת ברנר.
מרתון של נשים בירושלים עם דינה לוי ופרידה נובו.
מחנה נרקוד בלוס אנגלס.......עם גדי ביטון, ירון כרמל ועוד....

וכן אפשר להתחיל לספור לאחור לפסטיבל כרמיאל.....


חודש טוב ומעניין לכולכם!

לכתבה זו נרשמו 6 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות