אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

יש לי מה לומר...ארגון הרוקדים 12.3.10 
נתקלתם בבעיה בנושא ריקודי עם?
חוויתם חוויה מיוחדת בהרקדה כלשהי שאתם רוצים לספר עליה ללא ציון מפורש של שם הההרקדה??
רציתם לשאול משהו ולא מצאתם היכן לעשות זאת???
זה המקום בו תוכלו לכתוב את אשר על לבכם, ללא קשר לכתבה או להרקדה מסויימת. הודעתכם תתפרסם מיד בדף הבית של האתר ותוכלו לזכות להתייחסות הרוקדים בהקדם האפשרי.

לכתבה זו נרשמו 380 תגובותלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  


ישנם 38 עמודים    העמוד הבא
1258.(*isabel kedem) 
 ISABEL KEDEM
 שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לה הכל, אז היא אמרה לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל מטיל כישוף, כי גם היא באמת עשתה את זה. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתה. לאחר מכן היא נתנה לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהיא מסרה לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שהוא יחזיר לי את בעלי ביומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. אחר כך אני עושה אותם, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-VIBER עם המספר הזה: (+447307347648).

1256.(*דרוקר) 
 הפתעה לאישתי
 מחפש מדריך/מורה לריקודי עם, לזוגות. מעוניין להכין הפתעה לאישתי.

1255.(*אש להבה) 
 בת זוג לריקודי זוגות
 הרשו לי לתאר תופעה מבישה ובזויה מאוד שהרוקדות עושות רק לי,שרוקדת מביעה את הסכמתה לרקוד איתי, אך בדיוק בבוא הרגע לרקוד איתה,פתאום בן הזוג שלה מגיע ברגע האחרון והיא דוחקת אותי לצד,או שהוא נדחף ולוקח אותה מימני והיא עוד בחוצפתה,נותנת יד לזה! זה מה שקרה לי בחוג למתחילים ביבנה וזאת עד לא מזמן,לחוג הזה כבר לא אשוב ואילו לא מיקרים בודדים,זה חוזר כל הזמן ורק אני סובל מזה,היגיעו מים עד נפש וזה כבר נמאס,פוגע ולא מכבד אותן ולא אותי,אז רוקדות יקרות,מעט אנושיות,הבנה וטקט
ואל תנסו טריקים כאלו עליי,כי אחרת,לא אבטח באף אחת מימכן! מי שתעשה לי את זה,אני אדרוש פיצוי על עוגמת הנפש ושתסדר לי מישהי אחרת לרקוד איתה,אל תיגרמו לי להיות רע ואל תעשו טריקים ותרגילים מסריחים לאף אחד,כולל בקשר אלי,מקווה שהבנתן!

1253.ארגון הרוקדים  
 השתתפות בצער
 חברי ארגון הרוקדים משתתפים בצער משפחת שדה על מותו של עוזי, חבר יקר, ממקימי ארגון הרוקדים. עוזי ז"ל היה רוקד ותיק ופעל רבות בנושא עוצמת השמע בהרקדות. יהי זכרו ברוך.

1251.(*שלמה גבע) 
 מטיילים ורוקדים
 מציע למערכת להוסיף כותרת של מטיילים ורוקדים.
מדריכים מוציאים טיולים בארץ ובחול ואין מידע

1250.yaakovb  
 רקודי עם בשטח פתוח
 שלום

בשל תקופת הקורונה אני מחפש חוג לרקודי עם שמתבצע במקום פתוח, בםארק או דומה לזה

תודה

1249.(*אשלהבה) 
 מחפש פרטנרית לריקודי זוגות
 מחפש פרטנרית לריקודי זוגות,ריקודי עם באיזור אשדוד,הענות בווצ'אפ בלבד! 0528895432
לרציניות בלבד!רצוי קבועה!

1248.(*שאלה) 
 האם אשדודאנס מתקיים??? (לת)

1247.(*Michal) 
 ק
 כ

1246.(*יודע משהו) 
 קורונה בהרקדות פת תקווה - לא צחוק
 חולה בקורונה מאומת מהיום ה 29.6.21 היה בהרקדת מוצ"ש בחיטמן פתח-תקווה ב 19.6.21 ובהרקדת מתנ"ס שערים (שוקי המרקיד) ב 22.6.21 קחו לתשומת לבכם, היה מחוסן. הכל נמסר בחקירה האפידמיולוגית.

 

ישנם 38 עמודים    העמוד הבא

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות