אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

יש לי מה לומר...ארגון הרוקדים 12.3.10 
נתקלתם בבעיה בנושא ריקודי עם?
חוויתם חוויה מיוחדת בהרקדה כלשהי שאתם רוצים לספר עליה ללא ציון מפורש של שם הההרקדה??
רציתם לשאול משהו ולא מצאתם היכן לעשות זאת???
זה המקום בו תוכלו לכתוב את אשר על לבכם, ללא קשר לכתבה או להרקדה מסויימת. הודעתכם תתפרסם מיד בדף הבית של האתר ותוכלו לזכות להתייחסות הרוקדים בהקדם האפשרי.

לכתבה זו נרשמו 380 תגובותלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  


ישנם 38 עמודים    העמוד הקודם  העמוד הבא
1245.(*חסין) 
 שיהיה לכם שבוע מבורך ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 שיהיה לכם שבוע מבורך ❤❤❤❤❤❤❤

1244.(*אשלהבה) 
 מחפש פרטנרית לריקודי זוגות
 בהמשך למה שכתבתי,כבר נמאס מהמישחקים,מהעבודה בעיניים,היתקפלויות לאחר הסכמה לרקוד איתי,חוסר האכפתיות של הרוקדות,לב האבן והקרח שנוזל לכם במקום דם,רק עלי אתן עובדות! רק איתי משחקות מישחקים! אני מעניק עוד כמה הזדמנויות להוכיח לי שאני טועה ולבוא להרקדות באשדוד,ימי רביעי ושבת ולנסות לרקוד איתי ריקודי זוגות 0528895432 ווצ'אפ בלבד!!!

1243.(*אשלהבה) 
 מחפש פרטנרית לריקודי זוגות
 היגעתי לקראת יאוש מהרוקדות,כל ניסיון שלי להשיג מישהי לרקוד איתה נכשלו ובגדול! אני רואה שלא אכפת לאף אחת מימני! נמאס לי שאתן דורשות דרישות גבוהות מידי ולא מקבלות אותי כמו שאני ותמיד שופטות לפי רמת הריקוד והאופן שבו הוא נערך! כך לא ניתן למצוא מישהי לרקוד איתה,אם מישהי משחקת איתי מישחקים,מבטיחה לרקוד איתי ומיתקפלת ללא סיבה,רוצה לשנות אותי ודורשת יותר מידי,אין לה סיכוי אצלי! היזדמנות אחת לכל אחת ולא יותר!!! אני מבקש בכוחותיי האחרונים שמישהי תרקוד איתי באשדוד,ימי רביעי באולם ספורט הקירייה ו/או חוף הקשתות,אשדוד!!!נא להסכים בווצ'אפ בלבד! בלי הערות או תגובות,פשוט תגידו כן! 0528895432 ובלי מישחקים מיותרים! אני מישתמש בכוחותיי האחרונים,אני ממתין!...

1241.(*אשלהבה) 
 מחפש פרטנרית לריקודי זוגות
 אני לא מבין דבר אחד! כל פעם שאני מציע למישהי לרקוד איתי היא מסרבת,אך שמישהו אחר בא ומציע,היא ישר קופצת עליו (למרות שהם לא זוג) וזה קורה בכל פעם וכל פעם שאני פונה ומבקש,אני נתקל בסירוב מסיבות מטופשות,מאז שאין לי פרטנרית לריקודי זוגות,נחלתי הצלחה מועטה בלבד ואחר כך שניסיתי הרבה ניסיונות,אף ניסיון לא הצליח,היכן ההיגיון פה? יש לבנות לב של אבן ואני לא מבין למה אין לי מזל,בנות חושבות רק על עצמן ולא על אחד כמוני וזה צריך להיפסק!אז אני מוכן להעניק סיכוי אחרון ולכן אפרסם כאן הודעה...אני מחפש פרטנרית לריקודי זוגות בחוג של ארז טובול בימי שני באשדוד,הפייסבוק שלי לפניות...moshe sprinsh לרציניות בלבד!

1240.יהודה  
 ריקוד החתונה
 https://www.youtube.com/watch?v=On4CnDzWNnk

1239.(*שרה גואל) 
 בקשת עזרה
 בצעירותי רקדתי בלהקה המחול של אוניברסיטת תל אביב. מדריך הלהקה היה, יואב אשריאל, בשנת 1978/1979.

זכור לי מאוד ריקוד "החתונה " שרקדתי עם הלהקה. היו שם חתן וכלה וכמובן שאר הלהקה בתפקיד האורחים בחתונה שמשמחים את החתן והכלה ביומם המאושר.
האם יתכן שיש באיזה שהוא מקום תיעוד שנשמר? תמונות או סרטון?

אם אינני טועה היתה לנו הופעה בחולון באולם גדול, אולי אולם גולדה. אינני זוכרת.

מי שיכול לעזור מוזמן לפנות אלי דרך המייל שלי:
JOEL19@ZAHAV.NET.IL

1238.(*אשלהבה) 
 שנה טובה
 שנה טובה ומתוקה לציבור הרוקדים,במהלך הקיץ ובמהלך השנה העיברית שהיתה,ניסיתי שיטות שונות שכללו גם ניסיונות להזמין אישית רוקדות לרקוד איתי זוגות ונענתי בסירובים רבים ורק לעתים נדירות ביותר רקדתי עם מישהיא,אך זה היה לזמן קצר,היות וכל ניסיונותיי ניכשלו,החלטתי מעתה והלאה להניח לציבור הרוקדות לנפשן ולא להציע לאף אחת,מעתה ארקוד זוגות לבד,אין מה לעשות,אם אתן לא מסכימות,אז אין בכוח,אבוא להרקדות לעשות כיף בילבד ולשפר את המעגלים והשורות ואולי בעוד 10 שנים אמצא רוקדת בעלת כוונה טהורה ובלי דרישות גבוהות או תירוצים ואז נתאים אחת לשנייה או מישהיא עם ראש לא סטנדרטי כמו שלי,או שאמשיך לרקוד זוגות לבדי,מקווה שבשנה העיברית החדשה אצליח למצוא פרטנרית לריקודי זוגות,אך הפעם לא אעשה שום צעד ,לא אזום כלל ולא אציע כלל,זו המדיניות שלי מעתה והלאה ורק אזרום!

1237.(*אשלהבה) 
 ניסיונות נואשים
 אני כבר קיץ שלם מחפש מישהיא לרקוד איתה זוגות ומנסה בכל דרך אפשרית ולא מצליח ביכלל! וזה די נישבר לי! כל הסירובים,כל הדרישות הגבוהות מידי שאני חייב לדייק בצעדים,סיפורי הסבתא והתירוצים המטופשים רק מרתיחים אותי יותר והקש ששובר את גב הגמל זה שאני מציע,אתן רק מסרבות,אבל שבא מישהוא אחר,אתן ישר מסכימות וזה לא הוגן!!!! אין לכן לב ואתן חושבות רק על עצמכן!!! שלא תחשבו לא נכון,אני אוהב לרקוד ואמשיך לרקוד,אך כדי שההנאה שלי תיהיה שלמה,אני חש שאני צריך לרקוד עם מישהיא ולא...אשתגע!!! אז אני במאמצים אחרונים ובאנרגיה האחרונה שנותרה לי ובנישמתי הכמהה,אני מבקש שמישהיא תסכים לרקוד איתי ולכן אני מפרסם את מ"ס הפלאפון שלי 0528895432 ואקבל רק מיסרונים בילבד! לא שיחות ולא ווצ'אפ! או לחלופין בצ'ט בפייסבוק moshe sprinsh ואני מבקש מעימקי נישמתי,בבקשה!!! שמישהיא תסכים לנסות לרקוד איתי! אני ממתין לכן בחוף הקשתות בשבתות! קדימה! מה אכפת לכן לנסות?

0.(*פרדס חנה) 
 פרדס חנה
 מדוע אין הרקדה בפרדס חנה???
יש המון רוקדים ביישוב.
מחכים לפתיחת הרקדה בפרדס חנה, מעגלים וזוגות.

1235.(*Many) 
 בת/בן זוג לריקודי עם
 מהירהוריו של רוקד עם זוגות
פעם היה אפשר להגיע להרקדה בלי בת זוג ( ואני מתכוון להרקדה גדולה 200 רוקדים משולבת מעגלים וזוגות ) , וידעת שכמוך יש עוד נשים שמגיעות בלי בן זוג , ותוכל למצוא בת זוג לרקוד . במיוחד נשים היו יותר , ויכלת ממש לבחור.אתמול הימרתי על הרקדה גדולה בצפון שהתחילה בסבב זוגות של שעה . מגיעים רוקדים מסודרים עוד מהבית או בטלפון כמו תיבת נח זוגות זוגות . אפילו בחורה אחת לא הגיעה בגפה.נו טוב , אולי בסבב זוגות הבא אמצא מישהיא. מתחיל סבב מעגלים , ואני מסתכל ורואה שמגיעות רוקדות לבד ללא בן זוג...,אני מתחיל להתעודד ונכנס לאופטימיות .מתחיל סבב זוגות ואני שואל את אלה "שנראו" שהגייעו לבד, ...לחלקן היה בן זוג שהגיע לבד אך הוא מתואם איתה טלפונית..., אחרות לא ידעו לרקוד זוגות . נשארתי בגפי...ואני שאיני רוקד מעגלים...התייבשתי לחלוטין...עשיתי אחורה פנה וחזרתי הביתה.
אפילו המרקיד שביקשתי ממנו בתחילת הערב את עזרתו בחיפוש בת זוג לא היה יכול להושיע.
מסקנה אם אין לכם בן זוג שמגיע להרקדה ..גם אם אתה רקדן טוב ונראה מצויין, אל תבואו בכלל , בהנחה שאתם גם לא רוקדים מעגלים.
הסיכוי שלכם למצוא בת זוג שואף לאפס.
איזה אכזבה !!!
אכן פעם היו ימים יפים יותר..והחוג הזה שנקרא ריקודי עם הולך ודועך.
ומי שרוצה להצטרף למעגל הרוקדים גם אם הוא יודע לרקוד ( לריקודי זוגות ) לא יכול להגיע לבד.
נגמרה הספונטניות.
.

 

ישנם 38 עמודים    העמוד הקודם  העמוד הבא

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות