אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

אשה יפה דורון גרין 29.1.10 
בהרקדה שנערכה אתמול אצל רבנו שוכר, הגיע במהלך סבב הזוגות תורו של הריקוד "אשה יפה" .
שלא בכוונה, ואולי בגלל שזוגתי לריקוד היא אשה יפה, לא נזהרתי מספיק בהפעלת לחץ מתון בקטע שבו צריך להצטופף בטן מול בטן...
אחרי מספר נענועי אגן ניסינו להיפרד, אך לשווא. בטננו דבקה אחת לשנייה ללא יכולת להיפרד. כך מצאנו את עצמנו רוקדים את כל הריקוד בצמידות מגונה כשכל הרוקדים הסובבים אותנו לוטשים עיניים ומופתעים.
בתום הריקוד, כשאנו דבוקים בטן אלי בטן, בצענו הליכה זוגית אל מחוץ לרחבה על מנת לחפש ישועה.
בגלל מצבנו העדין, לא יכולנו לשבת. ניסינו, אבל סבלתי נורא מכאב גב. תנוחת שכיבה לא באה בחשבון בגלל שזוגתי סרבה ללכלך את חולצתה...
שוכר הזמין אמבולנס. שאר הרוקדים התפלגו בינתיים ונעמדו בשני טורים. הגברים מאחורי זוגתי, הנשים אחרי, והתחילו למשוך....
בשלב מסויים בקשה זוגתי פסק זמן מכיוון שחשה שהיא הולכת להיפרד מחזייתה...

ביקשתי להתייעץ עם חבר טלפוני. החבר, שגם הוא רוקד ריקודי עם, הציע לשוכר להשמיע את "מיכאלה". במיכאלה יש קטע שהזוגות נפרדים ופונים לזוגות אחרים. שוכר, שבדרך כלל מתנגד לכל מה שאני מבקש ממנו (שיחזיר את הבייגלך ואת הכפיות הגדולות), שמע הפעם לבקשתי והשמיע את מיכאלה.
הפלא התרחש! בדיוק בקטע של הפרדת הזוגות נפרם הקשר ביני ובין זוגתי ולא נותר זכר לדבק המחבר...
רק תחשבו איזה מכות הייתי חוטף מאישתי אם הייתה מגלה אותנו במצב מביך זה...

לכתבה זו נרשמו 13 תגובותלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  


ישנם 2 עמודים    העמוד הקודם  
0.(*דורון גרין) 
 לנטע ואושרית
 מימי לא פגשתי נשים עם חוש הומור מפותח כשלכן.
מאד נהניתי לקרוא את תגובותיכן המשעשעות...

0.(*נטע) 
 אני המומה כי לא את הראשונה, אותו סיפור עם חברתי .
 אושרית, כאשר קראתי את אשר כתבת, לא היה צריך הרבה כדי להבין כי אכן מדובר באותו איש. אני מבינה את הרגשתך ואת ההשפלה שבכך, אך זה אינו חדש שאכן לא מעט מהרוקדים הבאים לחוג הם אכן באים כציידים ולא כרוקדים הבאים באמת ליהנות.
אם אנו מדברות על אותו "מרקיד" או אותו גבר שבא בתדירות מאד גבוהה כמעט לכל חוג ריקודים בימי השבוע הן באשקלון, באר שבע, אשדוד, ואפילו לאיזור המרכז, אזי אני איני מופתעת כי...אותו תיאור שתיארת בתגובתך ממש אחד לאחד קרה לחברתי(שמה שמור במערכת). הוא אינו איש טיפש ואפילו משתמש בשפה עברית עשירה אך זוהי המלכודת אותה הוא פורש לפני שהוא עט על הטרף. היא אכן הייתה בת זוגתו לריקוד באחד היישובים שמטעמים מובנים לא אנקוב בשמו, וכאשר היא סירבה לחיזוריו והודיעה לו חד משמעית שאין הוא לטעמה כלל וכלל, תוך כדי ריקוד הוא הזעיף פנים, חש פגוע בשל הדחייה והותיר אותה ברחבה לבד. זה אכן דבר פוגע ומזלזל באינטליגנציה הנשית שלנו וראוי להוקיע התנהגות זו בכל פורום. מחזיקה לך אצבעות וגאה בך!
נטע

0.(*אושרית) 
 הריקוד כמסווה להתחככות גופנית ולסיפוק מיני
 לא לחינם יצא שם רע ומבחיל לכל באי ריקודי העם, "מרקידים" מסויימים מגיעים לחוג לא למטרת ריקוד נטו לצורך הנאה אלא כדי לנסות ולצוד נשים... ולא מעניין אותם אם האישה נשואה, בזוגיות או סתם אשה אשר באה לתומה לרקוד להנאתה, כך זה קרה עם מרקיד או מי שמתיימר להקרא כך, לצערי משמש גם כמורה לספורט בבי"ס מסויים בדרום שאף נדד עד לאילת, והיה מגיע לריקודי עם במטרה ברורה: "לצוד נשים" ומנצל את הידע שלו כמרקיד כדי שאולי יצא לו סטוץ עם אותה אישה שבאה לרקוד להנאתה. לשמחתי אני דחיתי אותו על הסף ומשהבין כי חוץ מריקוד עימי לא יצא לו כלום, הוא "נטש" אותי ועבר לבת זוג אחרת. בשבילי הוא אומלל ומסכן. ישנן כאלה שיפלו במלכודת שהוא טומן... וישנן אשר ינסו להתחמק אך הוא "יעניש" אותן בכך שיפסיק "לרקוד" איתן... בדרך כלל "מרקידים" כאלה או רוקדים כאלה שכל חייהם מסתכמים בחוג לריקודי עם, למעשה זוהי התמכרות לשמה, בחברה נורמטיבית רגילה לא ימצאו לעולם את מקומם. שם הם חשופים לפגיעות, לדחייה ואף לחרם..ולמעשה החוג לריקודי עם משמש להם כמקום הבטוח עבור אורח חייהם זה... רק בריקודי עם הם מרגישים בטוחים וכל זה כתוצאה מכך שהם אינם באים כדי ליהנות מהריקוד ומהמוסיקה, אלא כדי לנסות...להתחכך במגע בשם הריקוד עם אותה אחת שעימה הם רוקדים...
לכן בואו לרקוד למען ההנאה העצמית ולא במטרה לחפש סטוצים ולנצל את הריקוד לצורך מגע גופני של אישה. זה מגעיל,זה דוחה.

 

ישנם 2 עמודים    העמוד הקודם  

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות