אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

מסיבת חנוכה וכנס מחולות ארצי עדי חבד 17.12.09 
השבוע ביום שני, חול המועד של חג החנוכה, השתתפנו במסיבת חנוכה ובכנס מחולות ארצי של רוקדים נכים על כסאות גלגלים וכן של ילדים וצעירים בעלי צרכים מיוחדים.
לכנס המחולות הגיעו רוקדים מכל החוגים בארץ; הרצליה, הוד השרון, ספיבק רמת גן, נס ציונה, בית הלוחם ת"א, בת-ים , חיפה וראשל"צ.
כמו תמיד, היה שוב מרגש מאד לראות את השילוב של הרוקדים היושבים בכיסאות גלגלים ואיתם ולצידם הרוקדים העומדים, המשתתפים בחוגים רגילים לריקודי-עם.

השילוב בין רוקד יושב בכיסא גלגלים לבין רוקד עומד יוצר הדדיות ויחס חברתי ואנושי מיוחד וכן מעניק לכולם הרגשה נפלאה – כאשר לא אחת נוצרת בין הרוקדים גם חברות אמיצה יותר – מעבר לריקודים המשותפים.
הריקודים שנרקדו הם ריקודי-עם רגילים (ריקודי זוגות בד"כ) שהותאמו לריקודים עם כסאות גלגלים ותואמים ברמה גבוהה מאד לריקוד המקורי.

הרקדות של ריקודי עם בכיסאות גלגלים מתקיימות באופן קבוע בכל רחבי הארץ. קיימות הרקדות לרוקדים יושבים בכיסאות גלגלים מבוגרים והרקדות מיוחדות לילדים בעלי צרכים מיוחדים המתקיימות בראשון לציון ובהוד השרון.
את כנס המחולות השנה הפיקו בצורה יוצאת מהכלל לימור דרי ודוד יהל, שהם גם המרקידים של ההרקדה בראשל"צ - הן של המבוגרים והן של הילדים.
בתחילת הערב רקדו ה"כוכבים בתנועה" מהחוג לילדים בעלי צרכים מיוחדים בגילאי 6-16 בליווי נוער מתנדב אשר רקד יחד איתם.

בהמשך הערב התקיים טקס הדלקת נרות עם מר אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית, אשר ברך את משתתפי האירוע.
בין האורחים היה גם מוטי עגמי, סגן וממלא מקום ראש העיר ראשל"צ, שנשא דברי ברכה ומר שמעון קינן, יו"ר איל"ן אשר הביא את ברכתו אף הוא.

מסמר הערב היה הזמר האורח אורי פיינמן שהתנדב לבוא ולשיר שירים המותאמים לריקודי עם, כך שהרוקדים יכלו לרקוד בזמן שהוא שר בתוכם; אל תשטה באהבה, זיקוקי דינור, אין מדינה לאהבה וכן משיריו החדשים.
את המוסיקה בהרקדה הפעיל המרקיד שלמה ערוסי אשר עשה זאת בנועם ובחן רב – ובקהל נכחו גם המרקיד הוותיק משה תלם וחברי ארגון הרוקדים; אורי גבעוני, עירית שטרן, יוסי אמדו ועדי חבד.

ארגון כל הערב היה מבוסס על תרומות כולל הכיבוד העשיר, קישוט האולם, ההגברה, המתופפים, הפעלת המוסיקה וכמובן הזמר אורי פיינמן.
האולם היה מלא באורחים, וכך גם רחבת הריקודים; לצפות באירוע ממרומי השורה האחרונה באולם הייתה חוויה מרגשת מאין כמוה ואני ממליץ בחום לרוקדים לבוא ולהשתתף במפגשים אלה!
הדבר החשוב ביותר אותו למדתי בכנס זה– לחוגים השונים דרושים מתנדבים שישמשו כבני/בנות זוג לרוקדים על כסאות גלגלים.
בואו חברים גם אתם ונסו לרקוד כבני/בנות זוג לרוקדים על כסאות גלגלים. אין כל ספק שזוהי חוויה של נתינה והתרוממות רוח. זה פשוט כיף לרקוד יחד עם היושבים על כסאות גלגלים; ההשתתפות בהרקדות ברחבי הארץ היא חוויה מרגשת מאד, האווירה תמיד טובה ומזמינה והערך המוסף לכולם הוא אדיר.

הרקדות של ריקודי עם בכיסאות גלגלים מתקיימות באופן קבוע בכל רחבי הארץ. קיימות הרקדות לרוקדים מבוגרים היושבים בכיסאות גלגלים, וקיימות הרקדות מיוחדות לילדים בעלי צרכים מיוחדים המתקיימות בראשון לציון ובהוד השרון. אתם מוזמנים בחום!!!


לפרטים פנו ללימור דרי, פלאפון- 050-6990844

כתב : ע   ד  י    ח  ב  ד






לכתבה זו נרשמו 3 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות