אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

שמי מוריאל ואני מרים בסרט הורה 79מוריאל הדס 23.5.14 
שמי מוריאל ואני מרים בסרט.

אז איך הגעתי ל"הורה 79"??

הסיפור שלי שונה מעט מסיפורם של שאר החברים. אני לא עברתי אודישן כמו כולם...

עליתי ארצה לפני 33 שנה. למדתי ועסקתי במחול העממי, במחול המזרחי ובמשחק.

באחד הימים התקשרה אלי חברתי שמעונה, כהרגלה מידי בוקר, וסיפרה לי שבמאי בשם אלי כהן הגיע ערב קודם לחזרה של להקת "שלום", הלהקה של גברי לוי. במהלך החזרה התבונן ובחן את הרקדנים ואת הרקדניות בשביל סרט על להקת מחול ישראלי, אבל איש מהם לא התאים לו, משום היותם "צעירים מידי....". שמעונה סיפרה לאלי שאמנם היא לא התאימה, אבל ....יש לה חברה טובה שיכולה להתאים, ואם הוא מעוניין לדבר איתה - להלן מספר הנייד שלה... אלי ענה: שתטלפן! שמעונה העבירה לי את המסר, ולמרות התנגדותי אמרה לי: "לכי על זה! את משחקת ורוקדת... תנסי!" לא התלהבתי, אך אזרתי אומץ והתקשרתי. השאלה הראשונה של אלי הייתה: "למה את חושבת שאת מתאימה?" למשמע השאלה נותרתי המומה ומופתעת מן הצד השני של הקו... עניתי בטבעיות: אני מדריכת ריקודי עם, רוקדת בלהקה של גברי לוי, להקת "עוטף עזה" ומשחקת בתאטרון קהילתי מעל 15 שנים. הופה ....דווקא זו לא היתה נקודה לזכותי, מפני שאלי לא רצה שחקנים... שתקתי ולא הוספתי שאני מדריכה למחול מזרחי ועברתי קורסי משחק מול מצלמות (לדעתי עד היום אלי עדיין לא יודע זאת)... אבל בכל זאת הוא הזמין אותי לחזרה הבאה!

הגעתי לחזרה והבנתי שהקבוצה עובדת יחד כבר תקופה ארוכה, ולכן היא די מגובשת. האמת ....ממש לא הבנתי מה אני עושה שם... ולמרות זאת המשכתי! כל הזמן הרגשתי שאלי בודק אותי במבטו החד, ללא מילים, בעינים תוהות... הוא מצידו מעולם לא סיפק לי מידע, ואני מצידי - מעולם לא שאלתי... זכור לי שהשתתפתי באימפרוויזציה אחת בלבד ותמיד תמיד הרגשתי שאלי עדיין אינו יודע מה לעשות איתי... מידי פעם, כשאמר לי שאיני זקוקה לחזרות, לא ידעתי מה לחשוב... האם זה טוב או רע? כיצד יחליט לגבי בנושא הליהוק לסרט?

בסופו של דבר בחר אלי ללהק אותי לסרט, כנראה בזכות אחד היתרונות שלי - ידיעת השפה הצרפתית (שפת האם שלי). זכיתי בחוויה מדהימה בזכות ההשתתפות בסרט, ועל כך אני מודה לאלי ולאשתו.

מוריאל

לפרטים על הסרט הורה 79
לטריילר הסרט הורה 79


לכתבה זו נרשמה תגובה אחתלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  

2.(*yosefus gil lavius) 
 סיפור יפה ומרגש
 נהניתי מסיפורך
נגע ללבי


 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות