אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

ברכת יור הארגון לחגעדי חבד 27.8.13 
רוקדים יקרים,

לאחרונה הסתיים פסטיבל המחולות בכרמיאל בו היינו עדים לשיפורים ולשדרוגים שונים עליהם אנו חבים תודה להנהלת הפסטיבל. כמו כן אנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים השנה בין ארגון המרקידים וארגון הרוקדים.

אנחנו עושים כל שביכולתנו לסייע ונותנים מענה מקיף לפניות של רוקדים ומרקידים כאחד. רוב הפניות אלינו מתבצעות באמצעות אתר האינטרנט, שהוקם על ידי חברים מתנדבים ומשוגעים לדבר (הממשיכים את עבודות התחזוקה והעדכון בלילות) ובאמצעות הכתובת שלנו בפייסבוק, הפעילה באופן רצוף.

אנו מתחייבים גם בעתיד להמשיך ולפעול ככל יכולתנו למען הרוקדים ורווחתם ולמען המשך שימור המורשת, מתוך אהבה ודאגה כי תרבות ריקודי העם, שהיא ייחודית לנו בעולם, תמשיך לשגשג ולהוות מקור גאווה והנאה לאלפי רוקדים בארץ ובעולם כולו.

בהזדמנות הזאת אנחנו פונים אליכם, רוקדים יקרים, ומזמינים אתכם להאזין לתחנת הרדיו האינטרנטית אותה הקמנו למענכם. התחנה משדרת מוזיקה לריקודי-עם 24 שעות ביממה ומשלבת גם שידורים חיים ושיחות באמצעות צ'ט עם השדרים ועם שאר המאזינים בו זמנית (ניתן להאזנה באמצעות מחשב ו/או באמצעות סמארטפון).

אני רוצה לברך אתכם, הרוקדים, ואת בני משפחותיכם ולאחל לכם שנה טובה, שנה של הגשמת משאלות לב - שנה בה נחוש שיפור בביטחון הכלכלי ובביטחון האישי – שנה שתהא צרופה בשמחה, אושר ואהבה רבה תוך יישום הביטוי "ואהבת לרעך כמוך".

באהבה רבה מכולנו,
עדי חבד, יו"ר ארגון הרוקדים – בשם חברי הארגון

לכתבה זו לא נרשמו תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות