אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

רוצים גם?yard 10.3.12 
רוצים גם?
למה אנחנו מתנדבים?! ומה אתכם?

שואלים אותנו לעתים קרובות, למה? למה אנו מתנדבים? מקדישים כבר מספר שנים שעות רבות של עבודה יומיומית, לעתים סיזיפית, בבניה ותחזוק של אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים, משתתפים בישיבות בנושאי ריקודי-עם, מביעים דיעות, משמיעים רעיונות, מגבשים עמדות והחלטות, יוצאים לפגישות ומבצעים משימות שונות שקשורות להרקדות/מרקידים/ריקודים.

אז למה אנחנו מתנדבים, אתם שואלים? הלכתי לשוטט באינטרנט עם השאלה: "למה אנחנו מתנדבים?"...

כמובן יש תיאוריות רבות להסברת המוטיבציה של המניע להתנדבות. למשל, סיפוק הצורך בהשתייכות, הצורך בהישגים, האפשרות להפעיל מנהיגות, צורך בהתפתחות אישית וכמובן קיים מוטיב הלמידה וההתנסות שיש עמם סיפוק אישי רב. לכולנו יש מידה של צרכים אלה ואחרים.

ובכל זאת, אני בטוחה שאחדים מאיתנו לא ממש יודעים להסביר מדוע הם מתנדבים. או אף אתם, אינכם יודעים להסביר מדוע אינכם מתנדבים לעזור לנו במשימות בתחום ריקודי העם, אשר מן הסתם הוא התחביב שלכם, אם אתם קוראים כאן...

מה שבטוח, שרוב המתנדבים, בכללם אנחנו, מאמינים שמה שהם עושים, אכן יש לו השפעה על מהלך העניינים וכן, שיש בידינו כח לשנות ולחולל שינוי לטובה, שלא לדבר על ההרגשה האישית הטובה הנובעת מהידיעה שאנו עושים מעשה טוב, יעיל ומועיל.

ואתם? יש לכם כישורים? בואו להשתמש בהם! הביאו את הכישורים שלכם לכלל התנסות ואז מובטח לכם שכל השקעת זמן ומאמץ בתחום כישוריכם תעניק לכם תחושה טובה! ועל זה בהחלט יעידו כמה מחברינו המתנדבים!

אם כבר אתם נמנים על ציבור הרוקדים, למה שלא תעשו למען עצמכם? האם חשוב לכם להבטיח את עתיד ריקודי העם? חשוב לכם להשמיע את דעתכם בנושא ריקודי-עם, הרקדות, ריקודים? אתם מאמינים בכח שלכם להשפיע על רווחת הרוקדים?

רוצים גם? רוצים להצטרף אלינו ולתרום? מלאו שם וכתובת אימייל כאן או כמובן תוכלו גם להגיב לכתבה.

לכתבה זו נרשמה תגובה אחתלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  

0.פלפלת  
 אתר הארגוןןןןןןןןןן
 כל הכבוד לכם על האתר לחובבי ריקודי העם טוב להתעדכן בחוגים ובדברים על ריקודי העם אחלה אתר ישר כוח ...


 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות