אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

ברכת יור ארגון הרוקדים לשנה החדשהעדי חבד 26.9.11 
רוקדים יקרים,

השנה שחלפה הייתה רצופה בהנאה רבה ושזורה בהרקדות, אירועי מחול, מרתונים, פסטיבלים ובמילים אחרות בהרבה צבע, אומר, צליל ותנועה.

השתדלנו בשנה שחלפה להמשיך ולקדם את הנושאים אותם לקחנו על עצמנו במגמה לשפר את רווחת הרוקדים תוך רצון ליצור אוירה תומכת ונעימה בהרקדות, לרבות שימת דגש מיוחד על נושא בריאותם של הרוקדים. במקביל אנו פועלים ליצור כלים שינגישו את כל המידע הקיים סביב ריקודי עם לכל הרוקדים והמרקידים.

בשנה שחלפה נפגשנו עם צמרת המשרד להגנת הסביבה במגמה להסדיר את עניין עוצמת המוסיקה בהרקדות כך שלא תפגע בבריאותנו, נפגשנו עם אנשי משרד החינוך במטרה להמשיך לקדם את נושא ריקודי העם במערכת החינוך, נפגשנו עם צמרת אנשי משרד התרבות לקידום פרויקטים של שימור מורשת ונושאים נוספים, נפגשנו עם הנהלת פסטיבל כרמיאל כמידי שנה לשיפור התנאים בפסטיבל ועוד.

מזה שנים אנחנו מפעילים את אתר האינטרנט שלנו תוך השקעת עמל ואהבה ללא גבולות כמו גם את דף הפייסבוק שקונה אחיזה יותר ויותר והופך להיות כלי חשוב בהעברת מידע לרוקדים.

חלק גדול מהנושאים נמצאים בתהליכי עבודה מול הרשויות ואילו חלק אחר מצוי בשלבי תכנון ועיבוד על מנת להפכם למסגרת ארגונית אותה יהיה ניתן ליישם.

אני רוצה להודות לחבריי בארגון הרוקדים אשר פועלים בהתנדבות מלאה ועושים מאמצים רבים תוך השקעה ללא גבול מעצמם, מזמנם ומכספם על מנת שהרוקדים יקבלו את מלוא התמורה וההנאה לה הנכם ראויים.

בשם חבריי בארגון הרוקדים אני רוצה לברך אתכם, את בני משפחותיכם ואת כל בית ישראל ולאחל לכולנו שמשאלות ליבנו יתגשמו ונדע כולנו רק בריאות שמחה ואושר.

מאחל מכל הלב,
עדי חבד, יו"ר ארגון הרוקדים בשם חברי הארגון


לכתבה זו לא נרשמו תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות